ERP စရိတ်တွေကို ဘယ်လိုလျော့ချမလဲ ?? – Sunfix Consulting Group Myanmar
Article

ERP စရိတ်တွေကို ဘယ်လိုလျော့ချမလဲ ??

ERP စရိတ်တွေကို ဘယ်လိုလျော့ချမလဲ ??

ERP ဆိုတာကတော့ မိတ်ဆွေတို့ကြားဖူးတဲ့အတိုင်း ကုန်ကျစရိတ်ကြီးပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကုန်ကျစရိတ်ကိုလျော့ချရန် နည်းလမ်းအချို့တော့ရှိနေပါတယ်။ 💁‍♂💁‍♂

👉မိတ်ဆွေရဲ့ အနေနဲ့အရင်ဆုံး Software အတွက်ဘယ်လောက်ကုန်ကျမလဲ၊ Hardware နှင့် Network တွေအတွက် ဘယ်လိုအမျိုးအစားကိုရွေးချယ်ပြီး ဘယ်လောက်သုံးမလဲ၊ ဘာတွေလိုအပ်လဲဆိုတာကို စဥ်းစားပြီးမှ ကုန်ကျစရိတ်တွေကို တွက်ချက်ပြီးမှ တက်နိုင်သမျှ လျော့ချနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

👉ERP System အနေနဲ့ Distribution, Manufacturing, Construction, Automotive အစရှိတဲ့လုပ်ငန်းနယ်ပယ် အလိုက် ‌ရွေးချယ်နိုင်တဲ့အပြင် လုပ်ငန်းအလိုက် Module ကိုသေချာစီစစ် ဝယ်ယူလို့ရပါတယ်။ ဥပမာ မိတ်ဆွေအနေနဲ့ General Ledger ပိုင်းလိုအပ်တယ်ဆိုရင် Account Receivable မလိုအပ်တော့တဲ့အတွက် မိတ်ဆွေရဲ့ စရိတ်တွေ ချွေတာနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

👉လုပ်ငန်းတစ်ခုနှင့်တစ်ခု မတူညီတဲ့အတွက်ကြောင့် တချို့နေရာတွေမှာ ပြုပြင်ပြောင်းလဲမှု (Customization) တွေ လုပ်ရတာမျိုးတွေရှိပါတယ်။ မလိုအပ်တဲ့နေရာမှတော့ ပြုပြင်ရင်တော့ ကုန်ကျစရိတ်တွေ တက်လာမှာဖြစ်တာကြောင့် တက်နိုင်သမျှမလုပ်ခြင်းဖြင့် စရိတ်တွေလျော့ချနိုင်မှာပဲဖြစ်ပါတယ်။

👉Cloud based ERP များကို‌ရွေးချယ်ဝယ်ယူပါ။ မိတ်ဆွေအနေနဲ့ ကိုယ်ပိုင် Server တွေထားဖို့အတွက် ပစ္စည်းကုန်ကျစရိတ်တွေ၊ အခြားအရာတွေအတွက် စရိတ်တွေများလွန်းပါတယ်။ Cloud based ကိုအသုံးပြုတဲ့အတွက်ကြောင့် မိတ်ဆွေအနေနဲ့ စရိတ်တွေလျော့ချနိုင်မယ့်အပြင် လွယ်ကူစွာအချိန်မရွေးနေရာမရွေး အသုံးပြုနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
—————————————————————-
Website 🌐: www.sunfixconsulting.com.mm
Email 📧: info.sunfix@sunfixconsulting.com.mm
Ph ☎️: 09-252991462, 09-787539089

#SaveMyanmar
#sunfix #cuscen #erp #cloudbased #consulting #sunfixconsultingmyanmar #clouderp #myanmar #software #b2b #business #digitaltransformation

Related Articles

Article

ERP အကောင်အထည်ဖော်စဥ်အတွင်း အ‌ရေကြီးဆုံးအဆင့်(၄)ဆင့်

ERP System ကိုအကောက်အထည်မဖေါ်ခင်, မိတ်ဆွေအနေနဲ့ ERP ကိုအသုံးပြုရခြင်းရဲ့ ရည်ရွယ်ချက်တွေ၊ စရိတ်တွေ၊ ဘယ်လုပ်ငန်းပိုင်းတွေမှာအသုံးပြုမလဲဆိုတာ ERP Vendor တွေနှင့်အတူအရင် ဆွေနွေးကြည့်ရပါမယ်။

Article

ERP စရိတ်တွေကို ဘယ်လိုလျော့ချမလဲ ??

ERP ဆိုတာကတော့ မိတ်ဆွေတို့ကြားဖူးတဲ့အတိုင်း ကုန်ကျစရိတ်ကြီးပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကုန်ကျစရိတ်ကိုလျော့ချရန် နည်းလမ်းအချို့တော့ရှိနေပါတယ်။ 💁‍♂💁‍♂

Article

လက်လီလုပ်ငန်းတွေမှာ ERP သုံးလိုရလား ??

Retail (လက်လီ) လုပ်ငန်းတွေမှာ‌ရော ERP System လိုအပ်လားလို့မေးလာရင်တော့ အကောင်းဆုံးနဲ့ အထိရောက်ဆုံး ရလဒ်ကို လိုချင်တယ်ဆိုရင်တော့ မိတ်ဆွေအတွက် ERP ကမျက်လုံးမှိတ်ပြီးသား‌ရွေးချယ်လိုက်ပါ။ Retail လုပ်ငန်းငယ်တွေမှာတော့ ERP System ရဲ့ကုန်ကျစရိတ်က များပြာကောင်းများပြားနိုင်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် မိတ်ဆွေလုပ်ငန်းချဲ့ထွင်မယ်၊ ပိုပြီးတိုးတက်အောင်လုပ်မယ်ဆိုရင်တော့ မိတ်ဆွေအနေနဲ့ ERP System တွေကိုလိုအပ်လာမှာကတော့ အသေအချာပါပဲ။